Monday, August 15, 2011

Hari ini menyenangkan sekali............


Terima kasih pada cikgu shahril...yang telah bagi kursus kilat untuk memperbaiki laman blog saya...mungkin saya masih belom tahu apa yang ingin saya tulis di blog saya..namun dengan suport dari beliau saya akan menulis terus....semoga satu hari nanti saya bisa bertemu dengan beliau untuk mengucapkan terima kasih...atau untuk bisa mengenalnya dengan lebih dekat lagi...amiin.sebenarnya ini masih sesuatu yang mengejutkan buat saya sendiri karena saya juga baru mengenal beliau semalam....tapi beliau ramah dan baik hati...memang seorang cikgu yang sesuai untuk di jadikan teladan...karena tak lokek ilmu...hehehe.....thx so much cikgu...semoga ALLAH membalas kebaikan hati cikgu....amiin


1 comment:

  1. salam buat rizal
    sama-sama diucapkan. tiada apa yang susah untuk kita berjaya kita tidak malu bertanya. cikgu sentiasa ada untuk rizal bertanya apa2 untuk perbaiki mutu blog rizal. tahniah dari cikgu. baru ajar sikit, dah segera pandai. syukur punyai teman baik seperti kamu.

    ReplyDelete